FAQ - NAJCZĘŚCIEJ ZADAWANE PYTANIA
Nie mogę odbierać poczty z użyciem Netscape Navigatora / Sylaby Komunikatora. Co robić?
Założylem sobie przed chwilą konto pocztowe, po ustawieniu wszystkich parametrów zgodnie z Waszym opisem i po wpisaniu poprawnego hasła za każdym razem przy próbie pobrania poczty pojawia się komunikat o błędzie "authorization failed". Do poczty używam Netscape Navigatora / Communicatora (dot. także prog. Sylaba Komunikator). Jaki może być powód problemów?
Opis problemu:
Niestety przeglądarka firmy Netscape, z której Państwo korzystają, próbuje być mądrzejsza od Państwa (dotyczy to także programów, które są oparte na Netscape, w tym także spolszczonego Komunikatora). Problemem jest dla programu identyfikator użytkownika, który zawiera znak "@". W momencie połączenia z serwerem pocztowym, jako identyfikator użytkownika Netscape wysyła tylko to, co jest wpisane przez znakiem "@" (np. "janek" zamiast "janek@neo.pl") i połączenie zostaje odrzucone przez serwer (bo użytkownik o identyfikatorze "janek" po prostu nie istnieje).
Rozwiązanie:
Konfigurując program pocztowy w Navigatorze, wpisując identyfikator użytkownika proszę użyć zamiast "@" zamiennika w postaci "!" (wykrzyknik) - czyli wpisać należy np. "janek!neo.pl"
Dodatkowe informacje znajdą Państwo również:
System hostingowy NEO.pl © 1999-2019 Webnet